Dag 1, och massa fina vänner

Tio saker du vill göra innan du dör.

1. Hoppa fallskärm!
2. Resa till Australien
3. Gifta mig och skaffa barn
4. Tatuera in en orm
5. Bo och jobba eller plugga utomlands
6. Skaffa häst, eller åtminstone tävla någon annans
7. Skaffa ett vettigt jobb
8. Kunna som gammal vara nöjd med livet
9. Tågluffa med mamma
10. Se volbeat live!!!<3
-
Måste även säga ett stort tack till min allra finaste bästa man, bara för att hon gör allt för mej, särsklit när jag behöver det som mest! Jag älskar dej Dessi, du är bäst<3
Vill även tacka Vamp&Dennis för att ni stått ut med mej ikväll!



Kommentarer
Postat av: Vamp

Känner mig hedrad över att bli nämnd i din blogg! :D

2011-12-08 @ 21:51:33
URL: http://slipskommitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0