Dag 2

Nio saker om dig själv

1. Jag älskar att sova länge på morgonen!
Är kanske en av världens morgontröttaste människor. När klockan ringer på morgonen innan skolan så kan jag inte ens förmå mig själv att rulla ur sängen utan hela tiden tänker jag "ska bara snooza en stund till", den stunden slutar oftast som en halvtimme, om inte mer..
2. Jag tar ofta efter ord av kompisar.
Okej, jag hatar det ibland, men jag har verkligen jättelätt att råka ta efter ord som mina kompisar använder ofta. Ett sådant exempel var för ett tag sen, då jag började säga "äre så?" nästan konstant. Bara irriterande!
3. Jag har lätt att läsa av människor.
Oftast när jag träffar nya personer såfår jag väldigt fort en uppfattning av hur dom är som person och hur dom kommer bete sig mot mig. Dom få gånger jag ändå har fel tar det oftast inte lång tid innan jag ändrar mig.
4. Jag älskar att träffa nytt folk..
.. som verkar vara så förbannat svårt i Umeå. Alla känner ju alla, sjukt konstigt!
5. Jag är förbannat envis!
Är det något jag gett mig fan på att göra så ger jag mig inte förns det är avklarat. Synd att jag inte har den diciplinen när det gäller skolarbetet.
6. Jag är också sjukt lat.
Detta märks mest när det gäller skolarbete som jag oftast gör sista dagen. Men även saker som att städa rummet eller att gå och lägga sig så jag orkar upp går dåligt. I stallet är jag dock nästintill pedantisk. Hästen får inte se ut hur som helst!
7. Jag älskar mys, kramar och att umgås med vänner!
Att se film med en vän, eller hitta på nått med många kompisar är något jag värderar högt. Jag älskar mina vänner och blir därför väldigt besviken när dom inte visar uppskattning tillbaka eller bara skiter i mig. (Om någon känner sig träffad, hör av dig!)
8. Jag saknar fortfarande Västerås ibland.
Staden där jag är född och bodde i 8 år kommer aldrig riktigt gå ur mitt hjärta. Att jag har två av mina närmare vänner och mormor där gör inte saken bättre. Att dom dessutom har några klädbutiker som inte finns här uppe är bara ett plus!
9. Jag är en riktig nörd!
Hästnörd, datanörd, mobilnörd, tvnörd, och kanske översocial, you name it! Jag älskar hästar även om jag inte äger någon. Jag har spelat wow, och JA jag tycker att det är roligt, varsågod att döma! Mobilen släpper jag nästan aldrig. Har till och med hört att folk trott att jag har pojkvän för att jag hela tiden fipplar med den, men så är alltså inte fallet!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0