Dag 3

Åtta sätt att vinna ditt hjärta.
1. Var dig själv!
Det är så lätt att genomskåda någon som försöker vara någon annan.
2. Våga uttrycka känslor
Jag har jättesvårt att visa om jag är arg eller ledsen, det behöver jag hjälp med och vågar du då inte visa känslor så blir det bara onödiga bråk.
3. Hör av dig, gärna ofta
Oavsett om det är sms, skype eller facebook, jag hatar när folk dissar utan anledning. Dock är det helt klart bäst att ringa!
4. Visa ett intresse om du är intresserad
Våga fråga det du vill veta
5. Skäms aldrig över att du har mig
Skäms du över mig behöver du mig inte. Visst kan det vara pinsamt om jag skämmer ut mig, men det handlar om en helt annan sak!
6. Ge komplimanger
Låter fjolligt, men jag älskar att få komplimaqnger så länge dom är äkta. Lite lagomt fjolligt romantiskt är också gulligt!
7. Kom överens med mina vänner och min mamma
Inte ett så stort krav så länge du vågar vara dig själv, älskar jag dig älskar mina vänner dig!
8. Var spontan!
Hitta på något impulsivt eller sitt och sjung med i en låt, det är vika omtyckt från min sida!

You crazy man, en av dom bästa vännerna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0