Dag fyra

Sju saker du tänker på ofta.
1. Skolan
Går det ens att undvika att tänka på skolan när man hela tiden har prov och läxor?
2. Min vänner
Jag älskar mina vänner, och tänker ofta på dom och vilka ja saknar. Synd att man varken har tid eller pengar till att hålla alla kontakter starka.
3. Pengarna..
..som bara verkar rulla ut. Usch och fy och blä vad det är jobbigt men det känns som att jag aldrig har pengar när jag behöver dom.
4. Pojkar
Knasiga varelser, nästan lika konstiga som tjejer. Aldrig blir man klok.
5. Västerås
Okej, jag saknar det inte på samma sätt längre, men visst hade det varit roligt att åka dit fler än en gång per år.
6. Planeringen av tiden
Finns så mycket jag vill göra, men det känns som att jag har så lite tid. Att jag dessutom är nästintill konstant trött gör ju inte saken bättre. Och att jag sitter uppe nu gör mig bara mer frustrerad..
7. Stallet
Är man hästnörd så är man!

En oredigerad sneekpeek på vad jag bråkar med just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0