Julmys

Hejhej! Idag har jag vaknat för sent, inte hunnit duscha och dragit till surf där jag skulle hjälpa till i stallet på genrepet inför julshowen imorgon! Det var lite kaosartat vissa stunder då jag kände att jag inte hade koll och det inte alltid fanns någon där som hjälpte mig, men det löste sig. Är riktigt taggad på imorgon och hoppas att det kommer mycket folk eftersom jag vet att julshowen kommer bli asbra! Räknar med DIG.
-
Skulle egentligen hittat på något ikväll tänkte jag men det blev inte att fara iväg någonstans eller få hit någon, så istälet bestämde jag och mamma oss för att baka lite julgodis som vi tar med ner till Västerås sen, så ni som ska träffa mig där kan säga till så kanske ni får godis.. Det blev asbra trots att vi inte kunde göra klart allt, chokladen tog nämligen slut... Ska baka mer imorgon och kanske på måndag sen så kan jag slänga upp en bild på allt!
Kom på SURF's julshow imorgon (söndag) kl 18.00, du kommer inte ångra dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0