Nu äre jul igen

Heeej! Idag är jag trött, jättetrött. Vaknade och ville inte röra på mig men till slut tog jag mig upp och gjorde mig klar, sen drog jag till Elias och Linn, och med dom har jag tillbringat dagen. Vi har bland annat spelat amnesia vilket inte var så läskigt som jag trodde, men skulle inte vilja spela det själv på natten typ. Nu ska jag snart gå och handla lite grejer inför julaftonsmaten! Tror det kommer bli asgott med västerbottenpaj och annat till varmrätt, sen pannacotta till efterrätt. And yes, you should be jelly om du inte har smakat min pannacotta, den är nämligen bäst.
-
Som många nog vet så åkte jag ju bil till Västerås igår (en jävla massa tjat om Västerås nu, jag vet..). Så det är förmodligen anledningen till att jag är sinnessjukt trött. Hände absolut inget speciellt alls under resan, jag sov halva vägen. Fast just det, vi såg hela 7 st med one piece (jag själv inräknad) när vi käkade i Tönnebro. Hur fasen blev det så populärt?
-
Nej nu; köpa käk! KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0