One huuuundred questions

1. Hur gammal är du om fem år? 21!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mannen min
3. Hur lång är du? Hela 171 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Take me home tonight
5. Vem ringde du senast? Amanda
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha ja:O"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om man vill prata länge eller behöver få fram något, annars kan man lika gärna smsa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av dom, men dom bor inte ihop i alla fall!
10. När såg du senast din mamma? I köket för kanske 2 min sen!
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna, men liiite inslag av grönt om man vill
12. När vaknade du i dag? När dessi gick upp på toa, sen somnade jag om igen.. Vaknade sen när jag fick en kudde i skallen!
13. Vilken är din favoritjulsång? Måste nog hålla med mannen; Jul hos mange! eller nått i den stilen, heheheh
14. Vilken är din favoritplats? Stallet helt klart, fast att ligga och mysa i någons famn är inte heller helt fel!
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i spöregn utan vettiga kläder
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag ett vettigt jobb och någon som tycker om mig, plats spelar mindre roll
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet faktiskt inte, bodde i Västerås på den tiden så jag kände mig ganska säker.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mannens knäppheter tror ja! 
19. Hur stor är din säng? Lagom!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara, en med skärm så den blivit som en stationär, och sen en trasig skoldator..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shit och trosor, så kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vanligtvis två!
23. Hur många landskap har du bott i? Tvåååå
24. Vilka städer har du bott i? Västerås och Umeå, om man nu ska räkna Stöcke till Umeå..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, helt klart. Även på sommaren
26. Är du social? Ja det vill jag påstå!
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s funkar nog alltid, piggelin och sandwich är också högt rankade!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Alla efterrätter äger
29. Tycker du om kinamat? Det äger, särskilt sushi , friterad kyckling och steknudlar
30. Tycker du om kaffe? Usch nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk!
32. Sover du på någon särskild sida? Mot väggen om möjligt
33. Kan du spela poker? Inte särskilt bra, någon som vill utmana mig i klädpoker? Du vinner.
34. Tycker du om att mysa/kela? Helt klart! Finns knappt något bättre
35. Är du en beroendemänniska? Beror på vad det handlar om
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ingen på rak arm, men jag vet att jag hört att nån jag känner har det! 
37. Vill du ha barn? Absolut inte nu, men senare i livet så
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, liite tyska och pyttelide teckenspråk :]
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aldrig, vill dock göra det bara för att ha det gjort liksom
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet absolut, men då ska det vara vaaarmt

41. Vad spenderar du helst pengar på? Fika, shopping eller nått mysigt, som bio eller middag!
42. Äger du dyrbara smycken? Skulle inte tro det..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Dexter utan tvekan
44. Kan du rulla med tungan? Såklaaart
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mikaela tror jag, she's craaazy!
46. Sover du med gosedjur? Nja dom sitter över sängen istället
47. Vad har du för ringsignal? Vibration
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror vi har något
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En fluffig grej...
50. Flirtar du mycket? Tydligen upplevs jag som flirtig, men jag vet inte, det beror nog på!
51. Kan du byta olja på bilen? Knappast
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Aldrig
53. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med ett öga rött, innan dess var det Darkly Dreaming Dexter<3
54. Läser du dagstidningen? Läser det somligger på köksbordet, vilket oftast är vk
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, jag sjunger med istället!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tyskaglosor
59. När var du i kyrkan senast? På konfafestivalen tror jag
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Magnus Andersson!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ingen aning, nån vecka eller så på Gotland är nog längst
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Minns inte, kanske är på tiden att någon gör nått,hihi ;)
63. Vad lyssnar du på just nu? VOLBEAT!<3 Deras liveskiva är omnomnom!
64. Har du varit med i tidningen? Flera gånger ;D
65. Vad är det konstigaste du ätit? Rullad kexchoklad tror jag är det konstigaste...

66. Vem såg dig naken senast? lets not discuss this.
67. Vad är det för färg på din tandborste? eltandborsteeee som är blå/vit!
68. Hur imponerar man på dig? Var dig själv, det kommer du långt på!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Dessi, eller surar själv
70. Har du någon piercing? Örsnibbarna, uppe på ena örat och naveln!
71. Din största vinst? Mina vänner<3
72. Civilstånd? Singel och sökande!
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, bloggar
74. Är du fåfäng? Nej knappast, dock trivs jag inte utan smink in public, but thats just me
75. Ångrar du någonting du gjort? Självklart, men sånt är livet, gåt ändå inte att få det ogjort.
76. Hur gammal är din pappa? Bra fråga, han kan gärna få ringa och berätta det! Känner du min pappa, berätta det för honom hahahh!
77. Vilket är ditt drömjobb? Absolut ingen aning, har länge funderat på psykolog, polis eller nått sånt, men vi får se vart det slutar helt enkelt.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Winka åt nån random ;D Nej jag vet inte, finns så mycket, resa bland annat!
79. Vad har du haft för husdjur? Tre kaniner, fiskar, två undulater och en kisse
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag råkar ofta låna kläder och glömmer ge tillbaka dom, har verkligen guldfiskminne och jag pluggar väldigt sällan om jag inte måste.
81. Svär du ofta? Tillräckligt, vill dra ner på det menmen
82. Sverige när det är som bäst? Sommardag med vänner eller vinter med brädan i snowboardbacken, även vinter och ut i djupsnö med hästen!
83. Kan du åka slalom? Nej, jag åker ba bräda!

84. Vad har du ätit i dag? Fläskfile med nudlar och sås till frukost
85. Vad har du för utbildning? Går samhälls på midgård!
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ryggen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mageen
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag går att lita på
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag har lätt att bli irriterad
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitler, helt klart dålig men ack så intressant, sen vet jag faktiskt inte.
91. Saknar du något? Gör inte alla?
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, alla förtjänar en egen dag
93. Vad gör dig ledsen? Folk som inte bryr sig
94. Vad gör dig glad? Hästar, vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? Gift med mannen!
96. Vad ska du göra i helgen? Va med mannen igår, ikväll blir det eventuellt filmkväll, om nån tar sig hit
97. Vad är det knasigaste du gjort? Absolut ingen aning, händer saker hela tiden!
98. Vad har du för laster? Har lätt att bli beroende av människor
99. Vem är din förebild? Jag är lite min egen förebild, tar erfarenheten från det jag tidigare varit med om.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0