Skola,stan,lisas!

Hejhopp! Natten till idag sov Celina hos mej. Det var mycket trevligt trots att det blåste en massa när vi gick till stallet och så fort jag gick ut och skulle börja rida så började det regna, och det blev bara värre och värre. När jag nästan var klar spöregnade det och jag var genomblöt, myspys! I alla fall så tog jag in Lloyd och gjorde ordning honom, sen gick vi hem till mej igen i det fina vädret. När vi kom hem så stod mamsen och stekte pannkakor, mumsmums! Kvällen försvann fort utan plugg och sedan var det idag.
Så idag har jag inte gjort mycket alls, vi hade ingen idrott och på NKn fick vi inte mycket gjort så det har varit en lugn dag. Gott med glögg och pepparkakor i cafeterian sen! Nu sitter jag och Anna och försöker komma nån vart med bokrecentionen, vi ger nog upp snart... Ikväll blire att fara till Lisa!
Kramkram!

Kommentarer
Postat av: C

satan se skabbig tjej!

2011-12-08 @ 21:34:59
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/
Postat av: malou

neej fett söt! <3

2011-12-08 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0