Sova,plugga,sova

Hejhopp! Ledsen att jag inte har hunnit blogga något alls på sista dagarna, men all min tid går till skola och att sova känns det som. Igår var jag i alla fall på julbord. Mycket trevligt att träffa alla! När jag kom hem somnade jag, vaknade klockan tre på natten i min säng och undrade vars jag var, jag gick upp och tvättade bort sminket och gick på toa och insåg att jag hade åtta timmar kvar att sova, skönt. Hade samhällsprov också, kändes som att det gick åt skogen, men är trots det nöjd med betyget! Idag började jag då 12.50 med endast en lektion, NK. Vi redovisade, lyssnade på några redovisningar och fikade, sockerchocken efter det var inte nådig. Tog 15.40 bussen hem och for till stallet i regnet, trevligt trots att man blev blöt och kall och hästen var knäpp. Nu är jag helt slut och som vanligt funderar jag varför i hela världen jag inte kan gå och lägga mig i tid? Helt klart mitt största problem, så Godnatt!

Vad som händer när 31 elever fixar fika och dricka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0