Sunday, bloody sunday

Heeey! Sitter och gör absolut ingenting, precis som jag har gjort hela den här dagen. Orkar inte ens röra på mej och jag vet inte varför.. Kikar lite på tv då och då, kollar facebook, men varför kan jag inte bara ta och göra den förbannade bokrecentionen? Faan vad jag är less, orkar inte med skolan men ändå vill jag dit och hänga med kompisar! Behöver ett jullov och byta lite luft, hejåhå vad skönt det ska bli att komma ner till Västerås.
-
Igår var vi lite folk här i alla fall, lite folk som i Oscar, Tone och Louise. Misslyckad grillning tänker jag absolut inte kalla det men grillning vart det då inte, mycket folk vart det inte heller men det är väl ingen förvånad över. Vi hade dock en jävligt trevlig kväll, eller ja, jag hade då det! Inte för att vi gjorde så mycket mer än pratade och fikade men vad spelar det för roll? Tacktack det måste göras om! Nejmen vafan nu måste jag ta och göra något med mitt liv, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0