The fire burning down my happiness..

.. but i will rise.
Lite volbeat såhär på natten

Hejhopp! Idag har jag inte gjort ett skit, förutom att läst ett öga rött. Lite seg dag, men what to do? Har inte haft ork till att blogga tidigare idag så de får bli ett kort inlägg nu innan jag somnar. Ska slänga in bilder på vad jag och mannen gjorde hela lördagkvällen också, men det kommer först när jag hunnit redigera dom lite. Imorrn äre bokprat som gäller, sen kanske stan eller nått, känns lite segt med massa plugg sista tiden innan jul, men nu äre ju fan bara 12 dagar kvar te jul! Peppa så nanting! Känns dock lite segt att jag egentligen skulle till sjukgymnasten på torsdag, men då ska vi redovisa naturkunskapen. Crap, min rygg håller ju på att ha ihjäl mig. Men nu håller jag på att somna med datorn på magen, pusspuss, sovsött!

Slänger upp en bild jag laddat upp tidigare, bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0