Trötta flickor!

Godnatt, nu ligger jag på en madrass hemma hos Dessi och ska sova så fort jag har gjort ett inlägg här, TIHIHI! Idag har det inte hänt något jättespeciellt, jag hade tyskaprov i morse som gick okej. Sen idrottsteori och lunch. Sist jobbade jag och Elina på en powerpoint till våran NK redovisning. Den blir asfin... I alla fall så slutade vi 12.20 och då gick vi ner på stan i snöstormen. Det var riktigt mysigt att komma in på café station och värma sig, och det vart massa julstämning när några från dalkarså folkhögskola spelade några jullåtar. Ett stund senare gick vi upp till åhlens och jag tror jag har bestämt mig för att färga håret rödbrunt trots att jag velar lite.
-
Sen mötte jag upp Dessi och hennes bror. Vi for hem till henne och chillade ett tag, åt kebabrulle (asgott!) och jag passade på att ta en powernap. Efter det bar det av till stallet för att göra kväll där. Jag plockade in en smått knasig häst och såg på när mannen min mockade, intressant? Inte särskilt, mysigt? Absolut. Så snart vi var klara for vi hit igen. Pluggade lite, såg en knasig film och nu blire sängeeeen!
PUSSGONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0