Nattuggla som vanligt

Hejhej! Nu är nattugglan i farten igen, lär sig visst aldrig.. Idag har det inte hänt något speciellt alls känns det som, jag var i skolan och sen for jag till sjukgymnasten vilket inte gav nånting alls. Sen kom jag hem och satte mig och åt och pluggade. Har även bråkat massa med bloggen som ni (förhoppningsvis) ser. Imorgon är det onsdag, då är det psykologiprov och matteprov. Jag är dåligt förberedd, eller? Jag vet knappt själv hur mycket eller lite jag kan för tillfället men jag orkar helt enkelt inte bry mig!
-
Igår var en trevlig dag, psykologiprovet gick helt okej och sen for jag ner på stan med mamma och hittade ett par nya svarta jeans eftersom två par av mina bralls har gått sönder, såhär lagom till jul och allt. Väl hemma så fick jag håret färgat, blev rött på utväxten annars inte så rött som jag önskat men jag nöjer mig såhär tills vidare i alla fall. Just det, efter mycket om och men bytte jag profilbild på facebook idag så ni får se den helt enkelt så ska jag gå och lägga mig. Puss och kram!
(är det inte en otroligt söt dinosaurie på bloggen förresten?)

Kommentarer
Postat av: Cellis

Tycker det är en väldigt vacker flicka på bloggen och inte så mycket dinosaurie! Vassa tänder, möjligtvis. :]

2011-12-21 @ 07:05:18
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0