We all want something else

Gokväll! Dagen har svängt upp och ner med väldig fart, men den slutade på topp i alla fall! I morse fick jag veta resultatet på psykologiprovet vi skrev i måndags och var inte alls nöjd, efter psykologin jag skrev idag kändes det dock lite bättre, tror jag får det betyg jag tyckte kändes rimligt i kursen. Sen till matteproven så tyckte jag att världen kunde gå under igen, men det gick väl helt okej, varken bra eller dåligt. Efter matten fick jag för första gången i hela mitt liv ångest över att jag inte skulle få träffa klassen på ett tag. Plugget kommer jag inte sakna men alla fina människor.. Väldigt skönt att sen få komma hem och fixa och dona, packa, göra ännu mer julgodis (!) och packetera det finfint! Nu står fyra gulliga burkar godis i kylen och väntar på att få bli uppätna!
-
Men hur som helst så är jag så sinnessjukt taggad på imorgon, även om det innebär att resa minst 9h i bil, men sedan är jag i gamla goa Västerås! Som jag har längtat och taggat. Tror nog att jag kommer smita över till Elias och Linn det första jag gör, har saknat dom sen i somras. Eller okej, allra först ska jag ju självklart kramas med min kära mormor. Känns sjukt segt att gå upp runt 5.00-5.30 någonting, men vad gör man inte..
-
Sov nu så gott så hörs vi i bilen eller när jag är framme!
Kommer sakna denna snygging, ledsen att jag inte ids redigera bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0