60 frågor

1.Hur gammal är du om fem år?

21, ganska lagom

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Dessi då vi va på stan, och mamma hemma

3. Hur lång är du?
171cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Senaste jag minns är the hungergames

5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast?

Petter!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Haha synd för er, tur att man slipper sånt:) haha nerå"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på, vill man ha något sagt så ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken eller eftersom de aldrig var gifta

10. När såg du senast din mamma?
För kanske en timme sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

12. När vaknade du i dag?

Runt 10

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

Hahah, monstren från Scooby Doo.. trots att jag älskade det programet

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Dessi idag, sist jag låg på marken och skrattade var på bräntis i fredags!

15. Hur stor är din säng?

110 tror jag..

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar! <3

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, dock knappast i typ jeans!

18. Hur många kuddar har du i sängen?
Två vanligtvis, ibland fler eller färre

19. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's half baked tror jag

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Kan inte välja, men Ben&jerrys eller kladdkaka går alltid hem!

21. Kan du spela poker?
Inte bra, kan förlora poker i alla fall

22. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte?

23. Är du en beroendemänniska?

Beror på vad det gäller

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Nä, skulle vilja göra det innan jag dör men helst utan att det är allvarligt :]

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, lätt. Dock är det skönare att bada om det är varmt

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, dock blir det oftare fika än klädinköp

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Orkar aldrig följa någonting på tv eftersom jag bara missar avsnitt, men NCIS är trevligt!

28. Vad har du för ringsignal?
Vibration, har aldrig på ljud. (Vilket straffade sig när jag tappade mobilen i Åre)

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Tror mamma har några skor och så

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En kortlek

31. Flirtar du mycket?
Det kan jag inte påstå

32. Kan du byta olja på bilen?
På vilken bil? När jag skaffar en så ska jag kunna!

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte råkat på poliser än med gomoppen

34. Läser du dagstidningen?
Lite nu och då!

35. Dansar du i bilen?
Dansar är att överdriva

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Då hade jag ingen, nu i efterhand kan jag lätt säga att det var SO-Magnus!

37. Vad lyssnar du på just nu?
Brottskod: Försvunnen som går på tvn

38. Har du varit med i tidningen?
Ett antal gånger

39. Vad är det konstigaste du ätit?
Ingen aning

40. Vad är det för färg på din tandborste?
Där man håller är ljusblått, själva borsten är vit

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Är gärna i fred, men någon av de som står mig nära<3

42. Har du någon piercing/tattoo?

3 hål i örsnibbarna, ett uppe i ena örat, hade i naveln men den började tränga ut så den är borta nu

43. Din största vinst?

Mina vänner, helt klart!

44. Civilstånd?
Singel

45.Hur vill du att din kille ska vara?

Föredrar äldre killar, men en som är mogen men även kan vara lekfull och busa runt. Har egentligen inte så höga generella krav, söker en personlighet som matchar min helt enkelt.

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Många, facebook, bloggar osv

47. Är du fåfäng?
Ibland mer än annars kanske

48.Ångrar du någonting du gjort?
Tycker inte man ska ångra saker, men det finns saker jag nog inte skulle göra om. Samtidigt har dessa gjort mig till vem jag är.

49.Vilket är ditt drömjobb?

Ingen aning, vet inte vad jag vill göra i framtiden

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

Fåglar, kaniner, katt, fiskar, grodor, hästar har alltid funnits med även om jag aldrig ägt en

51. Svär du ofta?
Lite för ofta ibland

52.Vad har du ätit i dag?

Massa tjocka saker, pannkakor, chokladmoussetårta, pyttipanna, kladdkaka

53.Vad gör dig glad?

Massor, vänner, hästar, musik, livet, lite allt möjligt helt enkelt!

54. Vad ska du göra i helgen?

Dessvärre inga planer, borde ta mig i kragen och göra läxor

55.Vad är det knasigaste du har gjort?

Gör knasiga saker hela tiden!

56.Favoritlåt?

Byter lite nu och då, men Volbeat är ett band jag tycker mycket om

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Inte kärlek, dock förälskelse och att det kan "klicka"

58.Vad har du på dig just nu?

Mjukiskläder!

59.Vad är klockan just nu hos dig?

01.36, sovdax!

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

Jadå, den här var nog den sämsta av dom dock! En eloge om någon orkade läsa alla haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0