Calleth you, cometh I

Gomorron! Den här helgen har varit toppen, förutom att jag fortfarande inte gjort bort läxor trots att jag faktiskt satt hela kvällen igår. Fattar ingenting vad som hände med att jag var ambitiös och satsade i skolan? I lördags gick jag på bio med min kära man. Vi såg the hunger games och jag tyckte att den var bra, massa snygga killar dessutom! Dock var slutet lite väl obvious för min smak, och jag är ganska övertygad om att det kommer flera filmer. Som tur för oss fick vi skjuts hem så vi slapp sitta ute en timme i kylan, även om jag kände mig ganska taskig som fick dom att ta en lååång omväg. Lyckades lura mamma att vi hade liftat hem dessutom och det var ju som lite roligt. Söndagen spenderades pluggandes, eller med försök till plugg på dagen och plugg på kvällen. I natt sov jag lite drygt 4h 30min, och idag är jag en levande zombie. Orkar fan inte med skolan nå mer. Wellwell, ska fika med Emelie i eftermiddag i alla fall, vi får se om jag somnar eller inte. Ha en bra dag!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0