Fuck life.

Goooodkvällers allesammans! Denna dag är en speciell dag, nämligen dödsdagen av min älskade, mobil alltså.. Alla dagar i helgen har spenderats med ledarutbildningen då vi pratat om allt och lite till, Thilini sov här i fredags och gjorde roliga ljud innan hon somnade. Tycker synd om alla som inte var där, vilket alltså är alla utom jag och hon då. Lördagskvällen försvann i ett nafs då jag och kära mor såg film och myste. Idag var det festlunch med LUB, mycket trevligt och verkligen supergod mat! Gick en sväng på stan och köpte två par shorts, vilka jag tänkte lägga upp en bild på men nu är det såhär att min mobil har gått sönder. Skärmen är helt svart och jag deprimerad. Ska springa förbi the phone house imorrn och snacka med dom men jag tror allt hopp är ute och en ny mobil kommer inhandlas inom dom närsta veckorna eller så. Nationella imorrn kommer gå åt helvete känns det som, over and out!
-
Dessa två blev det! Sämst bilder, menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0