Because fuck you, that's why

Bra dag idag! Träffade Dessi på stan för en fika, sen kikade vi på lite kläder. Önskar att jag inte var så kräsen och snål, hittar aldrig nått nu för tiden. Åkte hem mycket senare än planerat, vilket var trevligt, och har bara slappat sedan dess. Bakade en kladdkaka och tog en kvällsfika med mamma.
-
Igår var jag och red Loyd. Blev bara skritt och trav då banan var riktigt lerig, men han jobbade på trevligt ändå. Vädret var riktigt pissigt med hårt regn och blåst så efter noggrann tvättning av häst+skydd och smörjning av grejer tiggde jag till mig skjuts hem.
-
Imorgon blir det stall, ska förmodligen rida ut på Bullen. Måste dock gå fortare med tvätt och smörjning efter ridturen då några i klassen kommer hit för lite grillning och övernattning. Bara hoppas att vädret blir finare imorgon än det varit dom två sista dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0