It's a beautiful day!

Hejhej, den här dagen har varit toppenbra! Gick upp runt halv elva, tog en lugn frukost med mamma och mormor, och mamma fick sina paket som hon verkade mycket nöjd över, te och en stor tekopp av mig. Det blev dock lite stressigare ca 20 min innan bussen skulle gå då jag inte fått någonting gjort, men jag kastade ihop lite saker, sminkade mig och halvsprang till bussen. Fick sitta på vasaplan och vänta i kanske 40 min men det gjorde inte så mycket eftersom det var fint väder, sen kom Pia och Erik (samt hans lillasyster som jag inte minns vad hon hette). Vi tog buss till bräntis, och sen var skranåkningen i full gång! Lite galet var det, särskilt när jag och Anna var på väg in i en stolpe. Totalt vart vi sju stycken, nästan ingen jag kände sen tidigare så det var kul. När vi lessnat, (eller alla andra lessnat, jag gav upp redan efter fikat) så tog vi buss till vasaplan igen där vi övervägde att våldgästa någon för att duscha, men istället gick vi till ronyas och käkade, sedan till klt för filmkväll med massa snacks.
-
Kände att det blev ett långt inlägg med lite info, men det har varit en sjukt bra dag helt enkelt! Imorgon blir det nog att ta det lugnt, även om jag nästan har kompisabstinens redan. Hugs, och sov så gott!
-
Gammal bild från kont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0