Talkin' about how hard life can be

Hejhej, kände för att slänga in en kort uppdatering såhär mitt i natten. Har som inte så mycket energi över till att blogga nu om dagarna, men det blir väl något inlägg då och då i alla fall. I torsdags var jag på en föreläsning om ledarskap, vilken inte alls var som jag tänkte mig men ändå mycket rolig. Efter det planerades det lite inför ridkonfen som jag ska vara ledare på i sommar. Skrev dessutom nationella på förmiddagen samma dag vilket jag inte kan säga att jag är jättenöjd med direkt. Fredagen var slapp då jag bara hade tandläkartid och idrottsprov som gick helt okej. Helgen har gått åt till att slösa bort energi på saker som inte borde fått den, men det är inte så mycket att göra åt, samt att skriva historia hemprovet. Imorrn blir det trevligt med valborg i alla fall. Ska käka middag med några sen blir det campus och efter det får vi se. Ha det bra så uppdaterar jag när jag lever nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anna Holmberg

DU ÄR UTMANAD



http://www.stjarnklarhimmel.blogspot.se/2012/05/utmanad.html

2012-05-03 @ 21:44:13
URL: http://stjarnklarhimmel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0