Fly into the distant, disappear for awhile, I can't make sence of this, but we're here today feeling alive

Livet svänger upp och ner, hit och dit, som värsta berg- och dalbanan just nu. Ena sekunden är jag övertaggad medans nästa orkar jag knappt gå ur sängen. Hade för mig att jag inte bloggat om helgen men efter en check av inläggen såg jag att jag hade det, aja! Angående mobilproblemet så skickade jag iväg mobilen på lagning helt utan förhoppningar, väntar väl en vecka eller två och ser vad som händer. Har fått låna en mobil av Pia, min räddare i denna nöd!
-
Den här veckan skulle vi egentligen haft asmycket i skolan, men mycket har blivit inställt. Vi har visserligen ändå massa nationella så totalt blev det sisådär fem grejor, men bara tre man kan plugga till. Känns asskönt då jag tänkte att jag kunde vara ute i god tid för en gångs skull men självklart har jag inte fått nå gjort. Inte ett jävla piss. Vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv snart...
-
Igår var jag med en massa goa människor och såg In Flames, vilket var helt sjukt bra! Kändes så skönt att slippa tänka på allt för en stund. Även om jag ett antal gånger vart platt och fick knuffa iväg en del folk, dessutom köra in naglarna i en killes arm eftersom han arbågade mig i halsen, men fyfaaaaan vad kul jag hade. (Och nej, om du nu skulle läsa det här av någon anledning, jag är inte ledsen om det gjorde ont för dig.) Kan säga att jag var öm lite varstans idag, och hjärnan var ungefär lika användbar som en mosad potatis efter några få timmars sömn. Min ena lilltå är dessutom lite krossad, haha. Dessutom börjar jag fundera hur mycket vätska jag förlorade under kvällen eftersom jag kände mig törstigare än vanligt idag också..
-
Efter In Flames drog vi på max och käkade nattburgare och bara tog det lugnt ett tag, inte så länge dock. Sen blev det att moppa hem, stackars Oscar fick gå då bussarna inte längre gick. När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen bokstavligt talat dog jag på min säng. Det ska jag nog göra nu också, dö på sängen alltså. Blir moppe in imorrn trots att det nog kommer regna när jag kör hem, orkar bara inte gå upp tidigt när jag har den påställd! Gonatt och sov så gott!
-
En ful bild på en trött tjej och hennes lånade mobil samt fångade plektrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0