Well maybe I'm just scared to face the things I fear, it's easier to walk away from everything

Godkväll. Jag har som ingen energi över till att blogga, tänkte göra det på skolan för någon dag sedan men då funkade inte blogg.se och sedan blev det bortglömt. Vad som hänt i veckan är i alla fall att i måndags var jag och Emelie och fikade på station, mycket trevligt catch-up talk blev det! Tisdagseftermiddagen tillbringades i stallet och då alla andra var sega dit tog jag det riktigt lugnt. Fick en toppenridtur med Bengt utan något tjafs alls. Igår, onsdag, så pluggade jag en del, och idag så slutade vi och fick lov tidigare än beräknat. Vi for ner en sväng på stan där jag shoppade lite presenter till min kära mor som fyller år imorgon. Senare drog jag till stallet och fick en helt okej ridtur med Bullen, inget att klaga på men ingen wow-upplevelse heller, han gjorde det jag begärde och jag är absolut nöjd. Resten av kvällen spenderades i sann lov-anda, med slapp. Nu ska jag sova så jag orkar fara till bräntis och åka skrana imorgon! Får se hur pigg jag är när jag vaknar. Sov så gott!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0