Both striving for a perfect world, each having their own opinion

Hejhej! Har då inte haft tid att blogga som jag så fint skrev i förra inlägget. Senaste tiden har spenderats med mina kära vänner som var här, vi hann fara till paradisbadet en dag och Norrbyskär en annan. Dom drog i lördags, vilket jag tyckte var trist, men man får väl hoppas att vi träffas snart igen.
-
Vet inte riktigt vad jag mer hunnit med, men jag har hängt med Jessica samt ridit hennes häst två dagar, och ridit på stöcke. Idag har jag packat och fikat med några i klassen, riktigt mysigt var det. Red Athos idag också men det blev bara en kortare skrittur. Imorrn drar jag ut på Norrbyskär och stannar där till den 20e, eller jag är ledig nån dag också då jag planerar att fara hem, men när de blir får vi se. Nu ska jag dejta kudden så jag orkar upp imorrn, vi hörs väl nån gång i framtiden!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0