I sångerna dom sjunger

Sjukt less är den känslan som beskriver det mesta just nu. Önskar verkligen att det bara kunde vara jullov nu, för jag orkar verkligen inget mer. Visst finns det saker jag är stört taggad på, som att handla julklappar och bara mysa med nära och kära, och dessutom är julfesten på Norrbyskär i helgen. Men det enda jag kan känna är en enorm stress utan slut. Hann inte heller åka till stallet igår, det som annars brukar få mig att stressa ner ganska bra, utan satt istället hemma helt slutkörd och försökte plugga tyska till dagens prov. 
 
Vill verkligen känna glädje, den mysiga julkänslan och allt. Firar ju två månader med världens finaste idag också, så idag ska vi nog springa på stan en stund och ikväll ska vi mysa med ben&jerry's och film, försöka stressa ner en stund.
 
Planen för kvarvarande dagar i veckan är väl nåt i stil med att imorrn då jag slutar tidigt ska jag hem och till stallet, sen plugga på en av två rapporter. På fredag kommer jag åka ut till skäret redan innan jag slutar, men lär måsta skriva klart rapporten där ute eftersom den ska in på fredag. Sen julfest till söndag dag och plugg på söndag eftermiddag.
 
Jag älskar dig min finaste. Vet att du hatar att jag smygfotar dig, men du är så stört fin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0