If you fight love you're always a looser

Cajsa, jag är besviken.. Vi borde ha en tokmysig katthög just nu, men istället sitter jag ensam och övergiven i biblioteket, fast nu ljög jag för Saga är faktiskt här. Hursom, den här dagen är väl inte bättre än någon annan på sista tiden varit. Är stört trött och tog mig knappt upp ur sängen i morse. Satt nyss på en mysig fotolektion men jag skulle behövt fått mer gjort, som vanligt. Måste verkligen ta tag i en av rapporterna nu på hålet, annars kommer den inte komma in ikväll oavsett om jag vill det eller inte. Hann inte och orkade inte skriva något igår, men hann vara i stallet en stund i alla fall! 
 
Planerna för kvällen och helgen har ändrats en del, vilket är stört synd. Men färjan kan inte ta sig ut till Norrbyskär och då kommer inte vi heller dit. Istället kommer vi vara på Café 22 men mer hur vi styr upp det vet jag inte. Ska fara på krismöte idag vid tre. Enda fördelen med det här är väl att jag kanske får någon timme mer som jag kan lägga på plugg ikväll. Och jag fattar verkligen inte vad vissa människor håller på med just nu. Drives me crazy.
 
Här kommer äntligen en bild där man ser hur det blev när jag färgade håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0