Lucia

Hejhej, den här dagen har inte varit överdrivet intressant. Luciafirande i morse vilket var fint och sen lunch. Hade bara matte och sen tog jag bussen hem. Fikade lite innan jag drog till stallet och plockade in alla pållisarna. Var testpilot på Gustav idag, då ingen annan hunnit rida honom på stöcke än. Det var en mycket trevlig en som lyssnade fint både framåt och bakåt, lite sämre i sidled dock. 
 
Ryggen känns också mycket bättre idag från när Doris slängde av mig. Kan gå ordentligt nu och ju mer jag rör på mig ju bättre känns den, även om den fortfarande gör ordentligt ont ibland. Det var lite planen när jag bestämde mig för att fara till stallet idag också; kan jag gå så kan jag rida. Kvällen har annars spenderats med att äta, duscha och plugga. Nu är det dags att dejta sängen och imorrn måste jag göra nytta i skolan. 
 
Finaste Vicki var lucia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0