Myspysig helg

Hejhopp alla söta människor! Nu sitter jag på wayne´s med Cajsa och fikar lite. Vi ska dra igång och plugga lite, eller mycket, eftersom vi har redovisning imorrn. Nu har jag äntligen lagt över alla bilder som fanns i kameran så det är allt ifrån bilder på älsklingen till Lisas födelsedagsfirande. Har dock fortfarande inga bilder på mitt nyfärgade hår, men det kommer, var så säker! Igår kväll styrde vi överrasknings-glitter-fest för Lisa som jag anser blev sjukt lyckad! Och stört kul var det att se hennes reaktion när hon kom in. Tog tyvärr inga bilder på festen då jag inte ville ha med mig kameran. 
 
Bildbomb från firandet av Lisa hos henne!
Födelsedagsbarnet herself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0