The war is never won

Skrev detta inlägg när jag satt på bibliotekscaféet, nu har jag ju dock varit hemma i några timmar..
 
Liten lägesuppdatering sen sist då. I lördags var jag och hade julfest på Café 22, som planerat. Den vart asnajs även om allt inte var som tänkt, men det kan man väl inte förvänta sig tänker jag. Söndagen gavs till plugg, vila och dusch. På måndagen började jag 12.20 då matten gick bort, och efter skolan tog jag en fika med Vicki, vilken var sjukt mysig och välbehövd tid till att prata ikapp om saker! 
 
Tisdagen rullade på som vanligt i skolan och sen var det stall. Red ut på Doris med Dessi och Alida, och redan från början tyckte jag att Doran kändes lite skum. När vi ridit en bit så blev min pållis galen och drog av en bockserie och trots att jag höll mig kvar ett tag for jag ju i backen sen. Som tur var fick vi tag i hästeländet och kunde rida hemåt men jag är ganska mör idag och kan inte riktigt gå ordentligt. 
 
Just nu sitter jag och väntar på Paul på bibliotekscaféet. Han ska få igen en tröja jag knyckte för ett tag sen och sen måste han nog springa vidare, men det blir kul att se honom ändå! Imorrn ska jag till stallet, ifall jag kan gå, och annars har jag ingen riktig plan. Måste måste måste plugga dock....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0