Vi är större än det här, så fortsätt bara andas

Nu ska jag snart dejta sängen, men tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg först. Dagen har då som vanligt bestått av skola, och för första gången typ någonsin har jag fått någonting gjort på hålet. Även om det betydde att jag knappt hann äta innan lektionen. Fick veta att Katarina som vi har i engelska blir kvar nästa termin också, och det känns verkligen stört bra! Hade bokprat sista lektionen också och det gick nog ändå helt okej trots att jag var lite dåligt förberedd.
 
Efter skolan sprang jag på stan med Cajsa och Gabriel en sväng, och lyckades få med mig två nagellack hem plus lite nötter som jag smaskat på hela kvällen. Annars har jag typ sovit ikväll, har som inte haft mycket energi över. Imorrn ska jag hem en sväng och dra till stallet sen på kvällen ska vi fira Saga! 
 
Några bilder från en kall dag då jag och Cajsa va på stan och fotade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0