Winter winds

Goddag! Just nu ligger jag på sängen och väntar på att mamma ska plocka upp mig då vi ska fara på nån julgrej på waldorf där hon jobbar. Igår var jag och Cajsa ute och fotade massa till ett projekt i skolan och jag tror ändå att några av bilderna blev användbara. Fotade allt ifrån Cajsa sittandes på bibliotekscaféet till en apotekare och en som jobbar på Duå. På kvällen var jag hos Lisa och firade henne med paket och gofika, samt massa andra härliga brudar. Bilder från det kommer kanske senare idag eller imorrn, eller så! Och just det, jag har ju färgat håret också, men bild på det kommer också upp senare, hehe.
 
Tills vidare får ni en snöig (eller nåt) bild på mig och finaste! Ut och lek i snön nu, innan den fösvinner..

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå jag vill se bilderna då cajsa klättrar i träd eller var det nu var!!

Svar: dom kommer väl nån gång, när jag orkar lägga upp dom
malous.blogg.se

2012-12-02 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0