Woopidoo

Wihoo, äntligen är samhällsrapporten inskickad! Trodde nästan inte att jag skulle orka få ihop den ikväll men när jag väl börjar så rullar det oftast bara på och efter några timmars slit så är det oftast klart. Känns verkligen skönt att ha en grej mindre även om jag vet att det ligger många saker kvar framför mig innan jag får gå på lov. Innan den här helgen är slut kommer dock en till rapport vara gjord och inskickad, och sen är det lite lättare saker kvar. 
 
Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och sova så gott jag bara kan, för imorrn blir det julfest för hela slanten på Café 22! Hoppas verkligen att det blir topp, även om jag fortfarande är lite besviken på att vi inte tar oss ut på skäret. På söndag blir det att skriva den ledarskaps-rapporten, och även om det känns drygt så vill jag bara få bort det. Tagga jullov!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0