Dumma jävla svenskar

Goddag. Idag när jag satt på bussen hem kunde jag inte låta bli att höra en del ur en konversation. Den gick något i stil med; "Det är så jävla drygt när den sista som går på alltid ska sätta sig bredvid en!". Jag kunde bara tänka att hur dum får man bli? Ni sitter, två tjejer förövrigt, på varsitt säte bakom varandra och kommunicerar. Ni vet att bussen brukar bli full, vilket jag vet eftersom jag sett er förr. Varför sätter ni er så om ni inte vill att någon okänd ska sitta bredvid er? Är det så förbannat svårt att sitta bredvid varandra när ni ändå känner varandra?
-
Nej jag har bara en sak att säga, dumma jävla svenskar! Som dessutom inte kan ha någon kroppskontakt. Jag önskar att alla kunde prata med den man satt bredvid på bussen, mycket trevligare.
-
För att ta en lite mer positiv ton kan jag säga att jag sitter och äter lite macka, ska snart röra mig mot stallet. Dagen har varit lite upp och ner beroende på flera saker, dessutom var den lång. Core och yoga igår var kul, jag var överlägset yngst men det tog ju lite i alla fall. Idag fick jag dock jätteont i en kota jag haft ont i tidigare, hoppas det blir bättre. Har även ont i revbenen på höger sida, känns som att någon sparkat mig, men det är förmodligen träningsvärk.
-
Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0