helg

Goddag! Lite kort om vad som hänt i helgen; i fredags var det mys i soffan med min älskarinna och ben&jerry's, pratades en massa och åt oss feta på både glass och tacos. Vaknade upp och degade halva lördagen, då jag egentligen skulle pluggat, sen gjorde jag mig ordning och drog in till staden där det blev fika på Göteborg och att kika på spelningar på Verket där Folkmord hade sin releasespelning. Mycket folk var det i alla fall, synd att man inte kände så många. Tyvärr slutade kvällen smått uttråkat och det var väldigt skönt att komma hem. Idag måste jag plugga varesig jag vill eller inte, jävla skola. Hatar att veckan som kommer är fullproppad med inte mindre än fem skolgrejer, hejdå livet!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0