Update

Goddag! Tänkte uppdatera lite då de va länge sen jag bloggade. Var mycket trevligt att åka bräda i lördags med några ur klassen + co. ingen nämnd, ingen glömd. Snurrade om bindningarna helt dessutom och nu känns det mycket bättre! Söndagen spenderades mer eller mindre sovandes och med mamma. Gårdagen minns jag knappt, var helt slut då jag sov jättedåligt natten till igår. Idag var jag i skolan, som vanligt, sedan bar det av hemåt där jag pressade i mig lite tacos som mellis innan stallet. Red Bullen en sväng på banan och han jobbade på riktigt bra, bara småsaker att påpeka. Somnade sedan på soffan efter middagen så planen att gå och lägga sig tidigt gick det sådär med. Nu blir det att sova så jag orkar upp imorrn, natti!
-
Imorrn träffar jag äntligen denna pojk igen, var väldigt längesen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0