Wanna be my valentine?

Gokvällers!
Denna alla hjärtans-dag har spenderats hemma med en massa plugg vilket jag, hör och häpna, faktiskt har jobbat med hela dagen. Betyder detta då att allt är klart? Nej. Självklart inte. Men jag kämpar på bäst jag bara kan!
-
I alla fall så har radion stått på mesta tiden då jag pluggat, och jag kom på idén ganska snabbt att varför inte försöka få rix fm att spela en låt till min man? Sagt och gjort. För en liten stund sen skrev jag på han som sänder nu's logg i förhoppning att han skulle spela låten. Det är nu en halvtimme tills hans pass slutar. Mina förhoppningar är låga. Detta var då vad jag skrev:
"Godkväll! Skulle vilja att du spelar I only wanna be with you med Volbeat till världens bästa Desirée Edlund som alltid ställer upp och är en underbar bästa vän!"
-
Du är bäst snyggo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0