Winter is coming

Hejhej, jag har insett att nu är den riktiga vintern med -20 här.  Detta är dock inte till min belåtenhet då jag tyckte det var betydligt skönare med bara några få minusgrader.. Var i stallet för några timmar sen men eftersom jag inte ville ta död på den stackars hästen blev det ett skritt- och travpass. I början var vi inte ens på samma planet men i slutet så lyssnade hon fint.
-
I morrn är det fredag vilket är lika peppat som varje vecka, i helgen ska jag dock bort till Tavelsjö på LUB, alltså ledarutbildning. Får hoppas att det blir något varmare så man överlever att springa mellan husen utan att behöva ta på sig jackan varje gång. Hoppas att det blir en trevlig helg med mycket sömn, annars kommer jag aldrig orka med nästa vecka. Förstår faktiskt inte varför jag är så konstant trött.
Nu blir det till att göra lite läxa, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0