7 shots

Hejhopp! Ska egentlogen sova men jag är rebellisk och bloggar lite! Helgen har spenderats i Åsele med sköna människor. For en aning impulsivt dit i lördags och trodde att jag skulle få åka buss själv i 2½h men jag hitta en kompis så jag var nöjd och glad. Väl framme köpte jag mat och mötte upp mina kära vänner som jag hängde med på kvällen, dock droppade folk av lite eftersom. Kvällen var i alla fall mycket trevlig och jag var glad att jag fick sova hos Tone så jag slapp campingen. Drog på marknaden dagen efter men jag hittade inget särskilt. 
-
Igår när jag kom hem drog jag till Athos som hade ont i foten stackarn, så han stod inne i natt. Nu har han sko igen och verkar må bara fint! Ska dit och kika till honom imorrn. Nu måste jag nog sova om jag ska orka jobba och sedan rida dubbla hästar!
-
Bild snodd från Tone's blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0