I don't care where you're from

Godkväll! Orkade inte blogga igår och är fett trött idag också. Gårdagen spenderades med jobb och sedan en sväng till Athos dit Emelie följde med. Idag har jag också jobbat och varit hos Atte, och idag följde Noomi med till honom. Ridningen både igår och idag gick bara fint, känns som om jag har ridit honom fler gånger än jag faktiskt har. Tänkte lägga upp någon bild men det får bli senare när jag fått dom. Morgondagen kommer se ungefär likadan ut som de två föregående, jobb och stall. Får se om det blir att rida dubbla pass imorrn eller inte, ska i alla fall ut i skogen med Atte. Nu måste jag sova om jag ska orka med imorrn! Gonatt
-
Outfit för någon dag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0