I just wanna live

Hejhopp! Idag har varit en bra dag, men först tänkte jag säga att igår var jag ut och red en sväng med Loyd vilket var tokmysigt. Vi hittade ett ställe där det såg ut som man kunde plocka hjortron, och bara myste runt. Tillbaka till idag då. På dagen låg jag och solade vilket innebär att jag är brunare än jag nånsin varit förut! Runt två eller så kom Tone förbi och vi tog det lugnt, snackade, käkade vattenmelon och glass samt målade mina naglar. Strax innan fem drog vi till teg/böleäng där Jessica har Athos. Jag ska ju sköta om honom nästa vecka så jag ville prova rida han ordentligt en gång när Jessica var med. Vi tog lite bommar och skuttade lite villket kändes toppenbra. Som högst hoppade vi typ 1m, men det var inte höjden som var det viktiga utan bara att jag ville lära känna han bättre. Kvällen spenderades hemma med mamma och en vän till henne. Vad morgondagen bjuder på har jag ingen aning om, funderar på att ta en sväng förbi pegasus och kanske köpa nåt! Nu ska jag dejta kudden, gonatt!
-
Gårdagens lunch/middag
-
Fina Loyd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0