I wanna know who you are

Fuck. Skrev just ett aslångt inlägg så försvann allt.. Får väl skriva ihop nåt kortare igen då!
-
Förrgår, torsdags, så jobbade jag sedan hem och till ena stallet. For ut med Bettan och allt gick bra, sedan hem och äta middag. For till nästa stall för att rida Athos, vilket gick sådär. Red först fel sen tjafsade killen en del. Vi mötte också världens skönaste snubbe, vill gärna veta vem han egentligen var. Väl uppe i skogen gick allting dock bra! Tillbaka i stallet var jag stressad och ville hem men när jag fyllt vatten dampade slangen och ville inte fara ihop, dock löste det sig till slut. Kom hem typ kvart i tolv och stupade i säng nästan direkt. 
-
Gårdagen var seg, typ alla på jobbet var också ganska sega så det blev inte jättemycket vettigt gjort. Dock blev det en del skratt när vi skulle rensa ogräs med sax eller händerna. Efter jobbet tänkte jag fara på apoteket och hämta ut en grej, men det visade sig vara lättare sagt än gjort. Väl hemma somnade jag och vaknade typ en timme senare av att Erik ringde. Vi for förbi på hippo en sväng och fixade lite och sen drog jag till Athos där Tone mötte upp mig. Vi jobbade lite med trav och galoppbommar samt lite volter och så, sen skuttade vi också. Tur att han kan hoppa så han får lära upp mig haha. 
-
Nu idag är planen att först duscha, sen fara förbi Athos en stund och pussa lite, och sen far jag nog till Åsele och hänger med lite folk. Det suger dock att jag ska ta buss dit själv, men så blir det ibland eftersom alla verkar ha farit igår eller i morse!
-
Myshästen haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0