It's a new day, but it all feels old. It's a good life, that's what I'm told. But everything, it all just feels the same.

Hejhej! Idag har varit en lugn dag, planen var att dra till Vännäs en stund men det blev inte så utan istället drog jag och mamma till pegasus där vi kikade lite på ridbyxor. Blev dock inget köpt idag men jag tänkte fara dit någon annan dag och köpa några! For även förbi statoil och ica, och jag köpte ny svamp till Athos eftersom han bara hade dåliga nu. Vi var också förbi hos honom en snabbis eftersom mamma ville se honom. I övrigt har jag bara slappat. Var ute och gick en sväng då vi undersökte ett ställe i skogen. 
-
Morgondagen hoppas jag kommer spenderas med min kära man som jag inte träffat på ett bra tag nu. Annars så ska jag nog bara ta det lugnt och vila mig inför jobbperioden som börjar på måndag. Hoppas att vädret blir bättre än det verkar som också.. Ha det gött!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0