It's time to go

Hallå! Gårdagen spenderades på stan med Anna, där jag hittade ett par jeans och en stickad tröja. Vi tog också en piggelin och det var mycket trevligt att umgås lite. Dock kom det asmånga måsar när vi satt ute på bryggan vilket inte va så kul. Idag har jag tagit det ganska lugnt. Låg ute och stekte lite i det fina vädret innan jag for till stallet, där det blev en skrittur ut på Bullen. När jag kom hem la jag mig återigen i solen, där jag stannade tills middagen var färdig. När jag käkat duschade jag sen for jag till Emelie för en trevlig kväll med massa snack. Morgondagen bjuder på tidig morgon, och sedan kommer det vara en bra dag, varför får ni veta senare. Gonattinatti!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0