Oh, happy day!

Godkvällers, i morse ringde klockan redan kvart i sju, dock blev jag inte medvetande förns 7.21 ungefär. Insåg snabbt att jag hade 20min på mig innan jag behövde åka så jag snabbfixade mig och åt lite yoghurt innan jag drog in till sjukhuset. Väl där fick jag stå och vänta en stund innan jag kom in, och direkt började min kära tandläkare att plocka bort min tandställning! Känslan när allt va borta va helt underbar! For hem och sov nån timme och sen fixade jag lite tjafs innan det var dags att fara in till tandis igen och limma fast ståltråd på insidan av tänderna som ska hålla allt på plats. På sidorna, alltså som tänderna som ligger mot mina kinder, känns de ungefär som att jag har extremt mjuka marshmallows, helt crazy. Kan fortfarande inte fatta att den är borta nu! Dock känns det jättekonstigt att le eftersom jag är van vid att det är massa tjafs i vägen. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig!
-
ps. bästa är kanske ändå att det inte fastnar mat nånstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0