Tonight must be a magic night

Before sex, you help each other get naked. After sex, you only dress yourself. Moral of the story: In life, no one helps you once you're fucked!
-
Gokväll! Har inte bloggat på snart en vecka och det känns faktiskt skönt att inte ha suttit vid datorn hela tiden. Jag gör som inte så mycket på veckorna nu, därav bristen på blogginlägg. Jobbar för fullt alla vardagar, dock är det här sista veckan! Förra helgen va ju Åsele som jag skrev om, och helgen som nyss va blev ganska lugn, fredagen spenderades hemma, lördagen med Jessica - först hos hästen sen snack både hemma hos henne och på frasses, och sedan tog jag kvällen hos Tone där vi bara chillade. Sov jättedåligt natten till söndag så det blev en hemmadag då jag försökte bli friskare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0