Update

Godkväll! Känner att jag är sämst på att blogga för tillfället, men det är ju trots allt sommar och då ska man ju vara ute, eller hur det nu va. I torsdags blev det stall då, red ut en sväng med Nils och det gick väl som det gick. Om jag minns rätt så var jag hemma torsdags kväll eftersom det mest troligt regnade. I fredags var det lite folk här och vi chillade och spelade fotboll och kubb, samt drog förbi kont en sväng. Det var ju trots allt ett år sen vi var där första gången!
-
Gårdagen spenderades hemma, Petter var förbi en sväng och sen kom Jessica och höll mig sällskap tills Erik plockade upp henne. Låg sen och snackade med en kompis halva natten, och när jag i morse tänkte vakna och dra till stallet var jag helt slut och orkade inte ens röra mig. Katten kom och sov bredvid mig en stund också men tillslut blev hon less och började trampa på mig. Dagen spenderades alltså med att chilla framför tvn. Kom på att jag ville ha sushi till middag så jag brummade 1,5 mil till stan och köpte det, sen for jag hem och käkade. Mamma kom efter en liten stund, och trots att de varit skönt att vara själv var det ändå trevligt att hon är hemma igen. Imorrn blire stan med Anna och sen förhoppningsvis Jessica, taggat! Nu ska jag nog försöka sova, ha det bra!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0