Both striving for a perfect world, each having their own opinion

Hejhej, hoppas det är fint med er. Själv är jag fortfarande ganska allergisk vilket suger. Idag har det inte hänt något särskilt i skolan, redovisade historiearbetet och läraren verkade nöjd. Efter skolan drog jag ner med lite folk på stan i hopp om att hitta kläder, särskilt tröjor, att ha i sommar. Hann träffa Oscar, Anna, Lisa och även Petter en snabbis. Hittade två par tygskor och tre tröjor som jag tänkte ta kort på, men det glömde jag helt bort. For hem vid sex och käkade samt umgicks lite med käramor. Imorrn blir det skola som vanligt, sen förhoppningsvis en tur ut med Dessi och Alida, och efter det hoppas jag att någon vill hitta på något, är ju ändå ledig på onsdag! Nu ska jag sova så jag orkar åka till tyskan och se film imorrn, hugs!
-
Bild från någon random skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0