Cherish what you love believing in

Hejhopp! Kort inlägg med kort update, igår blev som jag trodde en lugn dag för min del. På förmiddagen skulle jag inte vara med på passet, och på eftermiddagen var konfirmanderna iväg och red så vi fortsatte slappa. Idag var jag med på ett pass om ökenpärlan där vi pratade om öknar i livet och om synd. Intressant att höra så olika tankar från dom. Har hunnit med att se 1½ avsnitt Dexter också, det gillas! Vi har även spelat fotboll, tävlat i att bygga månlandare, och självklart var våran bäst. Gillar även de konversationer jag haft idag, vissa börjar verkligen kännas mer bekväma i gruppen nu och det äger FETT. Imorrn kommer konfisarna att ha dubbla ridpass vilket betyder slappdag för oss ledare. Ska passa på att duscha och så kommer vi käka lunch med dom på hippo, sen snackades det om ledarhäng i stan, vet inte hur det blir där dock. Nu behöver jag sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0