Did you ever hear what I told you? Did you ever read what i wrote you?

Godkväll! Idag vaknade jag på fel sida och låg i sängen till alldeles för länge. Kom sedan på idén att min kära make kanske skulle till stallet så jag gick upp, käkade och smsade och frågade. Blev så att jag gick ut och gick en sväng med henne då hon satt på pållen, sen betade vi pållis en stund också. Massa prat och bara allmänt mysigt var det! Drog hem, bytte om och tryckte i mig lite käk innan jag for in till Anna och såg big brother finalen, inte för att jag följt det utan bara för att det va najs att umgås. Veckan som kommer kan bli hur som helst känns det som just nu, men imorrn ska jag leta kläder i alla fall. Vill verkligen köpa saker till sommaren! Blir att hänga med Oscar, och kanske några i klassen. Nu ska jag sova, bye bye beautiful.
-
Oscar ville ha en speciell hälsning, men jag vet inte riktigt vad han tänkt sig sååå... Oscar, du äger och jag är sjukt glad att ha dig som vän. Tycker det är synd att vi syns så sällan som vi gör men i sommar måste vi styra ihop nå grillning på kont eller så!
-
Bild på käreoscar när han, vicki och jag var i Luleå
-
Och en fin bild från kont på han och Tone

Kommentarer
Postat av: Oscarr

hahahahh tur man är söt...... ^^

2012-06-04 @ 01:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0