Fly into the distant, disappear for awhile, I can't make sence of this, but we're here today feeling alive

Godkväll! Just nu är jag toktrött och måste sova eftersom jag ska upp och tillbaka till mina kära konfirmander imorrn. I tisdags blev det lunch på hippo och sen ledarhäng i stan ett tag där vi råddade kalle kaos som vi skulle ha på kvällen. Jag och Rebbe sprang förbi på stan och fixade lite samt köpte mjukglass och hann ta kort med Lars från BB. På onsdagen, alltså igår, hade vi pass om kärlek där vi bland annat målade idealbilder och masserade varandra. Efter middagen var det dags för mig att packa och åka hem får min ledighet. Fick kramar av alla innan jag for, och några stod och gjorde vågen, haha.
-
När jag kom hem lämnade jag av min väska och några timmar senare drog jag till stan där jag var med Jessica och Julia. Idag har jag varit på stan en snabbis och köpt med mig en klänning och träningsbyxor. Var dessutom i stallet där jag och Dessi red ut. Bengan var lite knäpp och hade ingen lust att gå, men efter mycket om och men kom vi iväg. Efter stallet följde hon med hit och vi satt och pratade om det mesta. Har saknat henne maaassoooor! Nu ikväll har jag bara duschat, och nu blire sängen!
-
Kluddade på min arm med whiteboardpenna.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0