I don't ever wanna be like you

-
Godkväll. Den här bilden va typ lika dålig som den förra men jag orkar inte bry mig, håret är rödare i alla fall. Dagen spenderades med att gå upp tidigt, för att vara mej på en ledig dag då. Drog till stallis och red Loyd som skötte sig väldigt bra, över förväntan faktiskt. Fick skynda mig lite när jag kom hem efter stallet eftersom minibussarna skulle fara från församlingsgården runt fyra. Var alltså ute i Tavelsjö ikväll där vi planerade lite, snackade igenom diverse saker, bäddade osv. Rent praktiska grejor som måste fixas innan konfirmanderna kommer ut alltså.
-
Tanken var att jag skulle packa och fixa klart plugg ikväll men jag hade varken ork eller lust så jag får fixa det nån annan gång, förslagsvis imorrn. Annars ska jag dra förbi skolan och nolia en stund imorrn. Se slaget om midgård och proppa i mig lunch tänkte jag. Sedan blir det tandläkare och kirra dom sista sakerna på stan innan jag antingen kör moppen till Tavelsjö eller åker minibuss, det lär visa sig. Nu ger jag upp alla planer på att vara produktiv och går och lägger mig istället. Vill hellre vara en glad ledare faktiskt. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0